Online expanze na německy mluvící trhy
Rozdíly v e-commerce mezi Německem, Rakouskem a Švýcarskem, tvorba analýzy trhu a strategie expanze, branding a brand positioning, právní minimum, finanční náročnost online expanze, jak oslovit zákazníky a navázat spolupráci s obchodními zástupci, SEO optimalizace, sociální sítě v regionu DACH a další marketingové kanály budou tématy semináře CzechTrade, který 5. října 2022 proběhne v Brně.
Program
I. část – E-commerce v DACH regionu
Základní rozdíly oproti CZ trhu
 Rozdíly mezi Německem, Rakouskem a Švýcarskem
 Tvorba analýzy trhu a strategie expanze
 Překlady, jazyková vybavenost a zákaznický servis
 Základní náležitosti webových stránek v DACH regionu
 Branding a brand positioning v DACH regionu
 Právní minimum
 Finanční náročnost online expanze do DACH regionu
II. část – Online marketing versus běžné marketingové nástroje
Jak oslovit německého zákazníka a jak se správně prezentovat
 Databáze B2B kontaktů a telemarketing
 Spolupráce s německými obchodními zástupci
 Účast na veletrzích a výstavách
III. část – Online marketing v Německu
SEO – optimalizace pro vyhledavače
 Performance online kampaně (PPC, display, reklama na sociálních sítích)
 Sociální sítě v DACH regionu
 Další marketingové kanály v Německu (Amazon, e-mailing, cenové srovnávače)
 Další marketingové kanály v Rakousku a Švýcarsku (willhaben.at, …)
IV. část – Otázky & diskuze