Prodej (nejen) rodinné firmy – příležitosti a úskalí prodejního procesu
PROGRAM
- Jak k prodeji firmy nepřistupovat a jak se vyvarovat častých chyb?
- Prodej firmy není jen o vyjednání smlouvy.
- Klíčová je pečlivá příprava, vhodná strategie pro oslovení trhu a postup při transakci.
- Jednání s investory je jen jednou z fází komplexního procesu, který končí úspěšným předáním firmy novému vlastníkovi.
- Dobře vedený prodejní proces by měl být pozitivním příběhem.
V rámci diskuse projdeme jednotlivé fáze prodejního procesu, abychom účastníkům přiblížili, na co se připravit.
Prodej firmy je výjimečná událost, která zasluhuje odpovídající pozornost, úsilí a zapojení zkušeného poradce.
LEKTOŘI
Luděk Skoupil, TARPAN Group
kontaktní osoba
Dagmar Sedláčková, (+420) 532 194 928,